رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

ورود هلال احمر به مناطقی که دچار قطعی گاز شدند | امداد رسانی به ۱۴ هزار و ۳۳۲ فرد در برف و کولاک در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۵۴۹۶
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
ورود هلال احمر به مناطقی که دچار قطعی گاز شدند | امداد رسانی به ۱۴ هزار و ۳۳۲ فرد در برف و کولاک در خراسان رضوی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان خراسان رضوی و شروع بارش‌ها به صورت برف و کولاک در محور‌های شمال، شرق، شمال شرق و غرب استان به ۱۴ هزار و ۳۳۲ فرد در برف و کولاک امداد رسانی انجام شد.

محسن ذاکریان در گفتگو با خبرنگار شهرآرا نیوز اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و شروع بارش‌ها به صورت برف در محور‌های شمال، شرق، شمال شرق و غرب استان، اعلام آمادگی به تمام شعب استان ابلاغ گردید و بنا بر گزارش‌های ارسالی شعب، خدمات امدادونجات انجام پذیرفته است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان خراسان رضوی و شروع بارش‌ها به صورت برف در محور‌های شمال، شرق، شمال شرق و غرب استان، اعلام آمادگی به تمام شعب هلال احمری استان ابلاغ شده و بنا به گزارش‌های ارسالی شعب، خدمات امدادونجات به مردم ارائه شده است.
ذاکریان ادامه داد: ۲۱ شعبه از جمله شعبه بجستان، بردسکن، تایباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه، جوین، خواف، خوشاب، داورزن، سبزوار، سرخس، فریمان، فیروزه، قوچان، کاشمر، کلات، گناباد، مشهد، مه‌ولات، نیشابور درگیر حوادث برف وکولاک بودند.
او افزود: ۶۷ حادثه جاده ای، ۱۰۹ خودروی گرفتار، ۱۴ هزار و ۳۳۲ فرد حادثه دیده، امداد رسانی صورت گرفته است همچنین ۱۵۳ تیم به ظرفیت ۵۰۲ نفر با ۱۴۱ خودرو عملیات جاده‌ای انجام دادند.

امدادرسانی هلال احمر برای مناطقی که دچار قطعی گاز شده بودند

وی در ادامه با اشاره به امدادرسانی هلال احمر برای مناطقی که دچار قطعی گاز شده بودند، افزود: در برخی از نقاط استان شاهد افت فشار گاز و قطع گاز بودیم، از جمعه شب، گاز تربت جام در برخی از نقاط خواف قطع شد با کارشناسی که در ستاد بحران استان و سازمان امداد نجات صورت گرفت، علیرغم اینکه این حوزه جزء وظایف ما نبود به منظور کمک به مردم و کمک به دستگاه‌های مربوطه ورود کردیم و در مکان‌های تجمعی گرمایش آن‌ها را طریق بخاری‌های نفتی و به به گفته وی، همچنین  برای افرادی که نه اقلام برقی و نه نفت سوز داشتند و امکان گرمایشی برای آن‌ها مهیا نبود، با هماهنگی ماندگاری‌ها و ستاد بحران شهرستان‌ها نقاط منتخب به عنوان مکان تجمع انتخاب شدند و امکانات گرمایشی تجهیز شدند.

وی با بیان اینکه در منطقه بردسکن، مناطق شهری شهرآباد و انابد با جمعیت تحت تاثیر ۲۰۰۰ نفر تجهیز ۲ مکان تجمعی با توزیع ۳۰ شعله چراغ و الور انجام شد.هم‌چنین در روستا‌های خیرآباد، مهنه، فتح آباد، شمس آباد، میاندهی، عبدل آباد مه ولات با جمعیت تحت تاثیر حدود ۶۸۰۰ نفر تجهیز ۱۴ مکان تجمعی با توزیع ۲۴۰ شعله والور خدمات انجام شد.
به گفته وی، همچنین بخش‌هایی از شهر تربت جام و ۱۷ روستای یاقوتین، حسن آباد، رضاآباد، قادرآباد، یخک، فیروزکوه  و... با جمعیت تحت تاثیر ۷۲۰۰ نفر تجهیز ۳ مرکز تجمعی با توزیع ۶۵ شعله والر انجام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->